22 april, 2006

Sesong start !

På Torsdag løp jeg det første løpet i Terrengkarusellen. Var litt usikker på formen på forhånd. Jeg var også i tvil om jeg skulle gi gass. Årsaken til det var at jeg dagen etter skulle løpe nattorientering. Men når startnummeret er på og starten går, ja da er alle tanker en hadde før start glemt!
Det ble som vanlig "full gass" fra start til mål.
Ble litt overrasket over hvor lett det egentlig gikk.
Det er alltid godt og få det første løpet overstått.
Jeg må som regel ha ett eller flere løp før jeg føler at kroppen virkelig er på gang.
Håper at en slipper noen form for skade nå i år.

Fredagen nattløp i Furulunden. Løpsmessig gikk det ok. Beina og kroppen kjentes bra ut. Kanskje terrengkarusellen dagen før bare gjorde godt !
Men jeg hadde ett par unødvendige bommer. Hvor mye tidstap jeg fikk er vanskelig å si, men den på siste runden tapte jeg nok mest på.


Til fredag reiser vi til Tio !

Ingen kommentarer: