24 mars, 2006

Honning i teen, solbær på maten..

Det er himla kiipt å være syk. Så nå prøver jeg alt mulig av "kjerring" råd.
Det er som sagt honning i teen. Det er honning på brødskiva, det er solbær toddy, solbær på brøskiva. Appelsiner, mandariner.... Ja bare kom med flere råd og jeg skal teste de ut.
For jeg vil bli frisk og opplagt slik at jeg kan løpe et virkelig godt o-løp om ikke så lenge !
Ja sånn ca 36 dager til. Det er det første delmålet i år.

Så dermed er det jo ikke mere enn tiden og veien. Og en burde jo fått seg noen o-tekniske økter før den tid. Og siden werpen nå er frisk som en fisk så er og blir det en utfordring å slå han.

4 kommentarer:

Erle sa...

Jeg har funnet ut det med linkene. Det skal være "target="_blank" i forlengelse av nettadr(URL).

Arne sa...

Takk takk.
Etter mye strev fikk jeg det til.
HA også supplert mine linker.
Med bl.a NM

værpn sa...

Ja ja, det var feil i eksempelet. Jeg har rettet i bloggen , og lagt inn eksempler som kommentar:
Ser at erle har en løsning til , -jag det er mange veger til Rom; AuxWindow vil fungerer.

Trur java script støttes i bloggen. Skal komme tilbake med noe snacks da, men hva med å åpne vinduet i bestemt størrelse og posisjon, blir da slik:

myRef = window.open(''+self.location,'mywin',
'left=20,top=20,width=500,height=500,toolbar=1,resizable=0');

- Så en utfordring som er litt morsom , og løsbar, hva med å åpne i fullskjerm -klarer dere denne ?

Arne sa...

Nei jeg gir meg med en gang. Men jeeg har sendt deg en mail. Anng micro og ocad.?