30 oktober, 2006

Svalandsgubben 2006

Ja da er det over. Det ble igrunnen en positiv opplevelse.
Ny personlig rekord. 2.10.47.
Sist gang jeg løp var i 2002 og da var tiden 2.12.10.
I 2001 var tiden 2.12.04. Så det er ikke store variasjonen !

Jeg åpnet rolig på de første kilometrene. Det hadde jeg igjen for når jeg kom inn i skauen.
Det gikk "lett" frem til 15 km, men da var jeg på toppen. Jeg ble fra løpt med 4 min på de siste 12 km. Men det var nok på de siste 3- 4 km jeg tapte mest, for da var beina ikke gode.
O-skoa var gode å ha i gjørma.
Det var krampe tendenser i venstre bein.

Ellers er jeg mest imponert over Stine som løp 12 km.
Hun løp i klassen D17, som 14 åring.

Resultatene ligger her : www.svalandsgubben.com

9 kommentarer:

Andreas Vangstad sa...

GRATULERER med deres innsats. =)

Anonym sa...

Tok du igjen noen av de som var på bilde foran deg i avisen før mål?

Arne sa...

nei

Hun løp forbi meg på asfalten før mål.
Jeg hadde ikke sjans til å følge.
Men jeg "løp" opp siste bakken

Anonym sa...

OK :-)
Jeg har treningsforbus til jeg føler meg 100% frisk. skal følge dette og ta fri så lenge som nødvendig, men skal sette ut postene på til lørdag. Regner ikke med at det blir noe "trening;-)

Anonym sa...

Bra gjort Arne.

værpn sa...

bra gjort. Åssen er beina , og musklene ? husk vi vil ikke ha noen permanente skader til TIO. Du er jo som sagt satt opp på långa :-)

- ps! jeg noterer meg at du er mange minutter bak min beste tid (heldigvis -enda , så kan jeg enda prate litt gpp rundt gamle dager---) :-))

Arne sa...

Beina er fine de !
Jeg hadde mer vondt i leggene etter treningen på torsdag
30*25 15 sek pause

M Du må stille på trening og i O-løypa til våren !

Og V du får stille på gubben i 2007.

Arne sa...

Tv jeg har studert resultatene...

Jeg skal løpe til neste år.
Da skal jeg gjøre ett nytt forsøk.
Jeg er da mer enn dobbelt så gammel som du var da du "perset"

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er