04 oktober, 2006

Tiomila 2007

Tiomila 2007, det er lenge til det. Men på mandagens treningstur kom tankene om tiomila.
Årsaken var nok at jeg løp med hodelykt. Jeg har ikke hatt på meg hodelykta siden årets tio.

Tiomila 2006 har jeg gode og dårlige minner fra. De dårlige er hvor utrolig sliten jeg var.
Mens de gode er opplevelsen av å være med og å gjennomføre en slik etappe.

Så da er det å bruke de gode følelsene til å tenke positivt når en er ute å trener.
Få inn de gode følelsene slik at en kanskje kan tyne kroppen slik flere ganger.

Jeg vurderer å stille opp på årets Svalandsgubben. Dette er også en kraftanstrengelse.
Det er der utfordringen min ligger. Det om jeg orker å bli så sliten som jeg vet en blir.
Men så er det den tilfredstillelsen en får ved å gjennomføre da.

Men jeg stiller kanskje for store krav til meg selv !

4 kommentarer:

værpn sa...

Jeg hadde også lykt for første gang siden TIO på KM-Natt og du så hvordan det gikk....

Men ellers så er det godtå høre at du ønsker långa på 2.laget til neste år. Jeg satser på å få meg en kort nattetappe. Lange på morrakvisten er uaktuellt.

Arne sa...

Om jeg satser på en lang etappe.
Egentlig ønsker jeg meg en kort ugaflet etappe.

Anonym sa...

Skjerp deg, du kan ikke løpe kortetappe, du må ut og gampe langløyper!

Arne sa...

Tenkte jeg skulle fått meg en langtur med eliten i morgen Søndag.
Men de har visst ingen planer tror jeg !!