30 september, 2006

CB-stafetten

Ja i dag skal jeg løpe CB-stafetten.
Det som er dumt er at jeg også i år ikke får løpt klubbmesterskapet.
Det er faktisk 3 året på rad at disse to arrangmentene koliderer.
Jeg har lyst til å være begge plasser, men siden jeg er en viktig brikke på stafettlaget.
Så blir det CB-stafett og ikke klubbmetserskap.

Formen er nok ikke på topp idag, men en får bare gi jernet.
Årsaken til at formen er dårøig er at jeg har vært forkjølet en ukes tid. Men forkjølelsen har nesten sluppet taket. Det beste hadde visst jeg hadde fått ett par uker med frisk kropp. Og noe trening, men slik går det jo ikke alltid.

Tidligere i år så vurderte jeg sterkt å stille opp og løpe Svalandsgubben.
Men akkurat nå så vet jeg ikke. Jeg har ikke fått trent slik som jeg ønsket i det siste. Jeg har også hatt blodslitet i tankene, men jeg tror det blir der.

Så det neste o-løpet blir vel kanskje Gårrslede ?!

3 kommentarer:

Arne sa...

Ser at Jostein Andersen også skal løpe CB-stafetten.
Heldigvis ikke samme etappe som meg.

Petter Marki sa...

Ja.....Gubben frister ikke akkurat nå..Da må ejg bli frisk temmelig fort. Har ikke hatt en tur over 1 time siden 19 august:S

Arne sa...

Ja du må bli frisk. Du må ikke løpe ett så langt løp uten at du er 100% frisk.
Bruk tiden nå i høst til å bli 100% frisk. Det er lenge til sesong start.