13 september, 2006

JM i Orientering

JM i Orientering gikk på samme kart som o-festivalen.
Løypene gikk i den nordre delen.
Løypelegger Tor Brenna hadde laget ei fin 6 km løype.
Kan ikke skryte av o-teknikken, det ble for mye tull.
Løp nok for fort....
Bommet på 3, litt på 4 og 5 post ok 6 post bom 7 post løp forbi...
Men så begynte jeg å bli litt sliten og det gikk litt seinere.
Dvs jeg bommet ikke mere.
Resultatet ble at jeg ble nummer tre totalt.
Bittert men.. jeg ble slått av den meget kjente o-løperen SD fra krsand(4 sek).

Skal legge en link til resultatene.

Etter to timers hvile løp jeg stafett. Siden jeg er alene fra kr.sand, så løp jeg på ett mix lag. Jeg løp 2 etappe.
Det gikk så og si uten bom.
Jeg hadde klart beste etappe tid.
Jeg måtte lete etter noen poster da de var plassert nedi gropene.
Måttte stå ved siden av gropa før jeg så posten.

Regner med at jeg nå blir tatt ut til USIC i Orientering som er i England i 2007.

Ingen kommentarer: