05 september, 2006

Høst sesongen er i gang

Høst sesongen er i gang. Lørdag den 9 september er det JM i Orientering. Da er det også kvalifisering for USIC ( Verdens mesterskap for jernbaneansatte).
Neste USIC er i England til våren.
Satser på å kvalifisere meg til det.
Formen er overraskende bra selv etter lite trening.
Noen dager på fjellet har jeg tydligvis ikke tatt skade av.
På Søndagens SM lang, hadde jeg en tre minutters bom pluss to dårlige veivalg ellers gikk det bra.
I dag starter høstens KSO.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tja, kanskje jeg bør ha egen blog likevel ;)

Arne sa...

Ja du burde få deg en blogg !
Da kan du jo skrive om turen i høst.
Kjekt for andre å følge med.
Har du lest mailen jeg sendte i dag

Anonym sa...

Joda, kunne jo vært artig. TC har forresten begynt å true med å ikke ta meg ut til USIC på grunn av for _lite_ trening, så det er kanskje lurt å prioritere det... ?