19 april, 2007

Friske bein

Heldig vis kjenner jeg nå ingen ting til skaden i leggen.

I helga løp jeg NorwegianSpring. Jeg stilte i 35AK siden jeg var usikker på hvordan kroppen ville fungere.

Men den fungerte ! Det er ikke det store tempoet og o-teknikken kunne ha vært bedre.
Men det ble heldigvis ikke så mye bom.

Resultatene finner du her :http://haldensk.no/dok/filer/resultater/2007/ns/renning_0415/

Etter helgen har jeg nå pådratt med en liten forkjølelse ! Årsaken er nok at jeg har lite overskudd for tiden( eller for mye å gjøre og tenke på).

Det er snart tio og jeg løper nok en entappe på andre laget. I år løper jeg ikke den lange natt etappen. Formen er ikke bra nok og jeg er ikke noen god natt løper.
Håper dermed at det er lyst når jeg løper ut !! ?

2 kommentarer:

Erle sa...

Regner med at du stiller på långa på lørdag/søndag ?

Arne sa...

NIKS ! :-)

Formen er utrolig nok ikke bra for tiden. Sliter med forkjølelse denne uka... :-(