29 juni, 2006

O-festivalen 2006

Ja så er O-festivalen over.
Den ble vel ikke helt slik jeg haddde tenkt meg !
Fredagens mellom var et bra gjennomført løp. Jeg tok det rolig fra starten av for å unngå bom.
Det gikk ok, det ble ingen bom. Men farten den forble rolig. Det var ingen fart i kroppen.
Men uten bom da blir jo resultatet bra. Jeg var 1,30 bak vinneren.
Hadde tempoet vært større..... kanskje hadde jeg bommet.
På lørdagens langdistanse hadde jeg også tenkt å ta det rolig i starten. Det gjorde jeg også for jeg så at første posten var vanskelig. Det var den også og jeg fikk en 5 min bom, noe som har vært uvanlig for meg i det siste. Resten av løypa gikk relativt greit.
Jeg var 9 min bak noe som er for mye, men med få lang strekk hvor det går å løpe litt det var det lite av kun ett strekk.
På Søndagen stafett ble jeg satt opp på KOK's 3.lag.
Jeg løp 3 etappe.
Jeg fikk desverre en bom på 2,5 min på første sløyfe.
Det ble også 1,5 min på siste sløyfe.

Uten disse bommene hadde jeg vekslet rett bak KOK 1 og 2 noe som hadde vært morro, men..

På Mandag morgen var ikke beina noe gode.
acilles var vond.. .. eller det var vondt fra kneet og ned.

Men i dag torsdag begynner smertene og avta.
Håper på noen rolige turer frem til SG 2006 starter, da blir det løp 5 løp på 4 dager.
Hvordan beina da er tør jeg ikke tenke på.

2 kommentarer:

Andreas Vangstad sa...

hv ordan legger du inn linker i skrifte. (sg 2006)

Petter Marki sa...

Ja det hadde vært fint om du hadde vært med, men hvis ikke beina er gode så går det jo ikke. Er beina klare til Sørlandsgaloppen?