12 juni, 2006

Travel periode

Det har vært en travel periode og dårlig med oppdatering på siden. Men jeg er vel bedre enn noen andre...
Etter at jeg var på Hovden sist har jeg hatt noen konkurannser..
Det har vært sprint på Hamresanden med bom.
Terrengkarusellen med et resultat jeg var fornøyd med.
Og så var vi på Pinseløpene på Kongsberg.
Der hadde jeg en litt dårlig dag på lørdagen, da var jeg veldig opplagt men da går det jo for fort og mye bom. På Søndagen gikk det mye bedre da ble det veldig lite bom og jeg ble nummer 4 tror jeg men klassen ble annulert da det var noen som fikk kart med feil på.
På Mandagen gikk det enda bedre klassen ble ikke annulert og jeg vant !
Det var tre flotte dager med fine løyper.
Kjempe trening med mange flotte ungdommer på tur.

Har nå hatt en ny helg på Hovden.

Det jeg nå begynner å se fram til er å få noen turer i BÅTEN.!

Ingen kommentarer: