29 mai, 2006

Ei helg med mange timer !

Etter tiomila har jeg trent veldig lite. Årsaken har vært bl.a sykdom. Men den er nå nesten borte. For å oppsummere forrige uke så forløp den slik:
Lørdag & Søndag: Sørløpene
Mandag: ingen trening
Tirsdag: KSO
Onsdag: Ingen trening
Torsdag: Ingen trening ( men graving i mange timer)
Fredag: ingen trening
Lørdag: 6 timer
Søndag : 2,5 time
Årsaken til "alle" disse timene på lørdag og Søndag var at jeg var på Hovden.
Jeg er med i løypelegger "teamet" til NM.
Når en da først reiser dit er det greit å utnytte tiden !
Så veldig mange kilomter ble det ikke, men noen ble det jo.
Denne uka blir det KSO på tirsdag og Terrengkarusellen på torsdag .
På fredag setter vi oss i bilen og kjører til Pinseløpene på Kongsberg.
Der er det jo løp på Lørdag, Søndag og Mandag.

Det eneste skår i gleden er at ankelen ikke er så god for tiden.
Jeg må nok bare basere meg på at jeg må løpe med støtte for ankelen.
Håper at det ikke blir varig, men akkurat nå ser det dårlig ut.

2 kommentarer:

Petter Marki sa...

Linken virker nå, tine satfetten gikk uten smerter så nå er blir det pinseløpene. skal se om jeg får lagd en artikkel senere i kveld på kok.no

værpn sa...

Velkomme hjem fra Hovden, ikke sjekk resultater fra Erik Balchens minneløp..... med mindre du sjekker de gode strekktidene mine mot slutten...