02 mai, 2006

Ja det var slitsomt

Det er ikke ofte at en blir så sliten. Men etter å ha løpt i 2 t og 9 min da var det i grunnen ikke noe igjen. På den nest siste posten måtte jeg virkelig konsentrer meg for og finne veien til siste post. Det var en utrolig god følelse når jeg hørte heia ropene på vei inn til veksling.


Etter de tre første etappene lå vi langt fremme. Så da når den "långa natten" startet var det bare å "henge" på. Etter noen poster var det ei gruppe på 20-30 løpere som løp etter hverandre. Og undertegnede hang på !
Men etter ca 10 km måtte jeg slippe det toget, da kjente jeg at dette ikke går lenger. I terrenget gikk det stort sett greit å henge på men når det kom på stier eller grus løp de utrolig fort.
Jeg roet tempoet og kom etter hvert inn i ei gruppe på 4 stykker.
Det gikk jo ikke seint med denne gruppa heller, men jeg hadde fått en liten "pause".
Mot nest siste post slapp jeg også denne gruppa, og som sagt jeg måtte virkelig konsentrere meg.

Dette var tredje tio for meg.
Etter å ha sjekket tidligere start nummere har jeg løpt følgende etapper på tio
2 etappe ( med start nummer 69)
8 etappe ( med start nummer 716)
årstallene husker jeg ikke

og nå 4 etappe.

Resultat denne gangen for 2 laget var nr. 159.

3 kommentarer:

Anonym sa...

135 - Det var før man korrigerte for fellesstarten. ;-)
La oss si 159.
http://www.10mila.se/2006/online/h_lag.shtml

-runek

Anonym sa...

Selv om du måtte slippe to ganger så var dette kanonbra! Tross alt så løp du oss opp fra nr. 89 til 85, så tempoet må ha vært bra. Til neste år så er det ingen som løper fra deg :-)
LTA

Arne sa...

Resultatet er rettet opp..

Hvis en får en ny sjanse så må en nok legge inn noen lang turer på forhånd..

Men kroppen begynner å komme i funksjon igjen..

Som Jostein A skrev for en stund siden .. blø for KOK-drakta