20 mai, 2006

Sørløpene

Siden jeg har vært syk tidligere denne uka, regnet jeg med at det kom til å gå tungt og tregt på løpet i dag. Det gikk tregt og tungt var det, men det positive var at jeg bommet minimalt.
Jeg tokk det med ro inn til postene og hadde stort sett kontroll.
Hadde et dumt veivalg på et strekk, men det viste seg at tanken nok hadde vært god hvist ikke jeg hadde kommet så skjevt ut som det jeg gjorde.
Men jeg må si meg fornøyd.
En kan jo ikke klage når en vinner klassen.
Vi hadde samme løype som H17, og jeg var glad det ikke var den klassen jeg løp i.
Vinner tiden der var ti minuttter bedre enn meg.

For håpe at det går like bra i morgen.

1 kommentar:

Petter Marki sa...

Ja skal prøve så godt jeg kan, men det er ikke lett. Takk fro linken jeg fikk det utrolig nok til å virke på første forsøk