11 mai, 2006

Kroppen fungerer igjen !

Ja "longa natten" den tok på.
Men nå virker kroppen igjen og jeg kan begynne og trene.
Jeg har jo løpt siden, men det er først nå at jeg føler at kroppen er i stand til å ta imot noe trening igjen. Etter tio var jeg i skogen igjen på tirsdagstreningen med 13 +. Da jogget og gikk jeg rundt i en 4 km o-løype. Da var det faktisk ganske "vondt"/ sårt i beina.
Jeg stillte som vanlig opp på terrengkarusellen på torsdagen, men jeg kjente litt bak i det ene låret så jeg ga ikke 100%.
Etter dette har jeg ikke løpt før første løpet i KSO litt over ei uke etter tio. Jeg var veldig spent på hvordan beina var og utrolig nok var de bra og jeg kjente ikke noe i låret.
Så da blir det å trene litt før neste mål som er O-festivalen.

3 kommentarer:

Petter Marki sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Petter Marki sa...

På løpetesten gikk det Greit, det var eb gasnke tung løype på ca 2 km*4. Ivar var best på mellom 35-36, arild+andreas 39-40. Svendsen 42,30. Og jeg på 43:40

Petter Marki sa...

Ja det passer den 23, men det er KSO den dagen. Det er ikke noe problem for å ikke løpe et løp i KSO. Men det er det kasnkje for Værp og andre.Ja jeg skal til pinseløpene å løpe. Men prøvde igår og lenne inn link til blant annet din side, men fikk det ikke til. Skl se nermere på det snart